dinsdag 11 juni 2013

Beste volgers,

Even een berichtje van mij, het word toch iets te gek om allemaal bij te houden. Ik ga het niet redden om mijn blog bij te houden. Maar ik wil jullie verwijzen naar mijn Facebook pagina "ateljee vlijtig Liesje". Daar zet ik iedere dag wat op en de reacties daarop zijn overweldigend er wordt veel naar patronen en wat dan ook gevraagd en dat kost tijd. Bloggen is ook heel leuk maar ik kreeg heel veel te horen dat ze wilde reageren maar dan eerst een account aan moeten maken en dat is voor sommigen net iets teveel. op FB daarin tegen kunnen ze altijd reageren en dat heb ik gemerkt wow.... 100 likes in een paar dagen.

Dus als je me zoekt kijk dan op FB atelje vlijtig liesje dan kun je me blijven volgen. maar ik keer her absoluut geregeld terug.

Groet Annelies

1 opmerking:

  1. Jammer, maar ik zal proberen of je ik je kan vinden. Ik heb zelf geen face-book. Weet dus niet of het kan. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen