dinsdag 16 april 2013

Koninklijk lintje

Toch maar aan de haak gegaan met oranje. Een kroontje, kwam ik ergens tegen, vraag me niet waar, maar het is ontzettend leuk om te haken. Tot slot heb ik er een lintje aangeplakt met dubbelzijdig tape en een speldje aangenaaid. Ik denk dat ik de bestuursleden van Je Maintiendrai te Giessen maar is blij ga maken met zo'n lintje. Ik heb 15 jaar in het bestuur gezeten waarvan 10 jaar als voorzitter dus ik weet uit ervaring dat zij zeker een lintje verdienen.

Ze zijn ook in de verkoop dus als je er ook een wil dan roept u maar.....





En ik had nog een kaartje gemaakt die ik jullie ook wil laten zien.



Ik vind hem zelf zo leuk. Heel simpel, daar hou ik wel van!

5 opmerkingen:

  1. Geweldig, die kroontjes! En de kaart is erg leuk, super die penning :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lintjes en de kaart is super.
    Echt leuk dat katje.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Annelies,
    wat origineel die lintjes!! ga je er ook bij zeggen dat het onze majesteit heeft behaagd....?
    Je kaart is echt een die je gewoon een tijdje in de vensterbank moet neerzetten om er af en toe naar te kijken. Helemaal super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en hele mooie lintjes! Zo zou ik ook wel een lintje willen verdienen ;-)

    Groetjes Kora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel orgineel die kroontjes. Je kaartje is prachtig gemaakt. Ik ga je nu maar volgen i.p.v. je steeds op te zoeken. Lijkt me iets makkelijker. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen